Open Weekend 6, 7 en 8 september

Het is bijna zover, op 6, 7 en 8 september vindt het Open Weekend plaats. Tijdens dit weekend kunnen de teams van Havoc zich voorbereiden op het nieuwe seizoen door het spelen van verschillende oefenwedstrijden.

De planning van het weekend ziet er als volgt uit:

Vrijdag 6 september:
Op de vrijdag starten om 16.15, 17.30 en 17.45 de trainingen (volgens reguliere tijden zoals gemaild). Aansluitend gaan we met z’n allen een patatje eten.

Vanaf 20.15 vinden op vrijdagavond de eerste oefenwedstrijden plaats. Bekijk de planning hier:

Zaterdag 7 september:
Op zaterdag gaan we vanaf 09.30 uur verder met verschillende oefenwedstrijden.

Bekijk de planning voor de oefenwedstrijden hier:

Zaterdagavond – Havoc The Masked Singer:
Vanaf 20.00 uur is de kantine geopend en vanaf 20.30 uur start het spektakelstuk van het Open Weekend. Raad jij welke bekende Havoc’ers er in de pakken zitten? Tot dan!

Zondag 8 september:
Op zondag vinden er weer verschillende oefenwedstrijd plaats. Deze wedstrijden beginnen om 10:00 uur:

Inspeelshirts

Alleen tijdens het Open Weekend op 6, 7 en 8 september 2024 te bestellen bij de entree van sporthal de Bouwmeester! Inspeelshirts in verschillende kleuren! Met het Havoc logo op de voorzijde en “Havoc” bedrukt op de achterzijde. Prijs € 17,50 per stuk. Gelieve zoveel mogelijk met de pin te betalen. Uiteraard zijn de shirts in diverse maten weer aanwezig om te passen.

We hebben er zin in en wensen iedereen veel spelplezier tijdens het Open Weekend!